BAHTERA BAHAGIA

Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, December 13, 2009

Video Bukit Merah

video

suasana mandi manda beramai2



video
nasri


Align Center video
shahet


video

siapakah ini? hehehe



video

sapa plak jejaka hensem ni...



family trip to Bukit Merah laketown Resort..11 Dis - 12 Dis 2009

Percutian family ke Bukit Merah Laketown Resort, perak bersama Family..tapi abg naim ngan ayah mai lwt mlm...kami bertolak pada hari jumaat 11/12/09 lebih kurang jam 11pg..smpi lebih kurang kul 12 tghari..kami menginap di Apartment yg ada 3 bilik...cantik ngan selesa sangat..owner pun baik..

lepas jumaat kami meneruskan misi la...apa lagi..mandi la..untung skit pasai kami ada kupon diskaun yg diambil di tesco..murah la skit..dari RM 25 dapat la RM20..

Ok layan ja la gambar2 kat bawah ni...


kupon diskaun yg kami ambik kat tesco sg petani...save la gak..



mak dok berdoa apa tu...moga rambut aufa cepat2 naik ngan lebatnya...
amboi...sempat lagi possing no...mak dok tgk tu..ada insiden rasanya masa ni..mak telah buat split terjunam ke dlm air disebabkan pipah ngan anim turun pelampung secara tiba2..terrer ooo...mak kami...rugi tak smpt rakam masa kejadian..


Nazmi sedang memikirkan sama ada utk mencuba ka tak permainan solero ni...sudah hampir 7 kali...naik tetapi hanya utk menhantar pelampung saja...kita tgk dia akan mencuba atau tak...


bergambar dulu la...bersama kura-kura gergasi


Awat..penat ka..dok berehat tu...


Setelah penat bermandi manda, nak balik ke apartment...
King orang utan yg paling tua sekali kat pulau ni, nama dia Mick...ada 4 isteri ooo... antaranya Nafsiah,..katanya nak tau siapa yg paling dominan ,tgk pada pipinya yg labuh tu..



dlm perjalanan nak pi pulau Orang Utan di pulau orang utan..berehat jap
Antara Ahli keluarga yg pi bukit Merah...Ayah ngan Nazmi..ja tak dak..depa balik dulu


singgah makan kat kedai luar sebelum balik ke Penang..lapaq ooooo...


Apartment yg kami nginap kat Bukit merah...belakang tu ada tasik..bleh mengail..byk ikan katanya mcm ikan ubi, toman, ...ngan apa ntah lagi..
Abah rehat jap sebelum nak pi mandi waterpark


suasana apartment yg disewa..sewa pun bleh dirunding lagi..kira rezeki kami la dapat RM150 daripada harga asal RM250


Alesya suka sangat bila sampai Bukit Merah ni...
termasuk umie juga..hehehehe


Alesya dah letih bila balik dari waterpark..walaupun tak mandi..seronok sangat..
tahun depan jalan2 lagi ye umie...mana plak ek..
MELAKA ok gak..